#1 Skrevet Juli 30, 2004 NÅ, Vidar, nå er det ikke bare storebror som kjører rundt med justerbart! Det tok riktignok noen måneder ifra jeg kjøpte det til det kom på bilen, men jeg er fornøyd med dette! Men det lover ikke bra for fisketurene i skogen... Og igjen: Brother strikes back... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2004 Lekte meg litt med ISO'n, så for å ha igjen litt for det, så koster jeg på meg et bilde til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2004 Utrolig pen bil du har:tilber: høy "vil ha" faktor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2004 Detta ble jo steinbra! Justerbart er helt klart veien å gå ved neste senking.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2004 bare et spm Erik, lavere i front enn bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2004 Ola: Ja, bilen min er lavere foran enn bak nå. Det er sånn jeg personlig synes er penest.. Men jeg må nok (dessverre) skru noen millimeter opp foran, da det er litt i laveste laget å kjøre med sånn som den nå er.. Ved sving så ligger skjermen omtrent oppå dekket. Det er greit så lenge bilen står stille, men ikke de morgenene jeg stresser meg til jobb langs dumpete veier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2004 Blir bare bedre og bedre: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2004 Jeg sier bare NYDELIG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2004 Ble drit pent:) grattis med senking, gjør seg MYE på en bil det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2004 Pen senking og nice felgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...