#26 Skrevet Juni 8, 2007 heheh :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 8, 2007 lang tur fra gardermoen til Harstad på høsten: "ho vil æ ska kalle det photosession" gatelys: Heimbygda: heimbygda2: Sifjord: Sifjord2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 8, 2007 Kjenne mæ godt igjen på bilde en og to!! Beste plassen å være. jepp:) e man senjaværing så e man senjaværing:) skal bli godt å fløtte nordover igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 8, 2007 Her var det virkelig noen utrolig flotte bilder...savner Nord-Norge gitt... Truls: Bor du på Kvaløysletta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 10, 2007 Et bilde jeg fikk fra fetteren min... Er tatt på min mors hjemplass og der jeg tilbrakte MYE tid i oppveksten, Ansens i Malangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 18, 2007 ......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 18, 2007 ............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 18, 2007 På di 2 nederste bildene er av hunden min, Crispo:) Han er rimelig gla i vann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 18, 2007 Litt flere bilder av Crispo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 18, 2007 Han er en spenstig jævel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 24, 2007 ;p det siste bilder ser ut som det er klippt å limt ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 27, 2007 Bilder i fra malangen=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 27, 2007 Grøtfjorden by night;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 28, 2007 Han er en spenstig jævel:) Dama di er fra Nuvsvåg, hvem er det? Jeg har slekta mi der, så det er mulig jeg vet hvem det er... Hvis hun ikke er veldig ung da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 16, 2007 De to første e tatt litti mellom tunnelan i kåfjord,, Det andre e tatt på Heia,,=P: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 18, 2007 Her er et bilde jeg tok i går;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 18, 2007 Veldig bra bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...