#1 Skrevet Mai 15, 2007 Hei, fikk denna meldingen idag jeg, sikkert fler som har fått den og: 1 Juni 2007! Vi har nå bestemt oss for å hedre denne dagen til alle rånere. Stort rånetreff i SKIEN denne fredagen. Send til alle du vet er glad i bil og råning. Jeg håper jeg har ting ferdig innen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2007 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2007 Count me in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2007 me2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2007 glatt med vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2007 ere ikke fler der ute som er med ell??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2007 er bare å få vaska å polert bilen så den er klar til 1juni nå dere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2007 jeg er med jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2007 kanskje sende denne nyheten til litt mindre lokalt forum link enn "Telemark" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2007 Det er jo evt bare å få moderator til å flytte denne tråden til en annen del av forumet det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2007 ja ta å se å få ordna det da LARS;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2007 så vi får flest mulig folk i bitte lille skien;) det hadde jo vært jævli rått å fylt opp skien med biler da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2007 Må være fler fra norges land som er interessert i å ta en tur til Skien 1 juni? Mulighet for å vise frem bilen sin, etter vinterens oppussing osv:) Hadde vært koselig om det kom mange fra klubben dit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2007 Ja kansje jeg tar turen jeg også hvis det passer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2007 Bare å komme folkens, jo fler jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 28, 2007 Bare å komme folkens, jo fler jo bedre Det er jeg helt enig i:) Vi må få lagd kaos i Skien denne dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2007 jess hadde vært kanon det!! så får purken litt å gjøre denne dagen å! hehehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2007 Ska vi si klokken 12 så møttes VW AUDI biler på parkeringsplassen på andre siden av FK eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 30, 2007 Ska vi si klokken 12 så møttes VW AUDI biler på parkeringsplassen på andre siden av FK eller? Funker det;) kl 12 på natta da el? haha:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 30, 2007 fikk innboksen full av den der jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2007 hvis det er mange utenfra skien som skal "råne" så er det kanskje bedre å møtes ett annet sted enn ved FK? ikke alle vet hvor det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2007 hvis det er mange utenfra skien som skal "råne" så er det kanskje bedre å møtes ett annet sted enn ved FK? ikke alle vet hvor det er Må da ha et sted vi blir sett da:p Kan liksom ikke dra til en parkering i loksefjell: rolleyes Men forstår hva du mener Anders. Men veit ikke om noen andre parkeringsplasser jeg inærheten der jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2007 jo, sant det. men "alle" tofleiråfør, eskrot osv osv står jo på fk og på trykkeriet på andre siden av fk.. er jo greit å ha en "egen" plass som man blir sett fra, men det er det å finne det når det blir så mange biler i skien.. tror alle parkeringene i skien kommer til å bli fulle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 31, 2007 Oppmøte på stevneplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 31, 2007 Oppmøte på stevneplassen klokkeslett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...