#1 Skrevet Mai 15, 2007 Som topic sier så lurer på om S3 forskjermene passer på min A3 8L? Og hvordan blir det da med fronten? På forhånd takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2007 s3 skjermer er jo bredere, og det igjen i hele froten vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2007 s3 skjermer er jo bredere, og det igjen i hele froten vil jeg tro. men passer de rett på? Må evt kjøpe fanger som er til S3 forran da eller er noe annet som må byttes da tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2007 Vet kanskje om slik fanger du har som passer til S3 isåfall..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2007 du må ha nye innerskjermer ihvertfall. og skjermene passer ikke mot kanalen heller. En mulighet er å kappe og skjøte sammen de nederste 10cm med originalskjermen. (eller bytte kanaler og bakskjermer også...) Kjøp deg widebodykit du! Da får du noe som matcher foran og bak også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2007 Kjøp deg et rosa helikopter du Hærsh.. Å gi bilen din til meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2007 Har evnt s3 framfanger som du kan få kjøpe av meg. Da har du komplett s3 foran. Mangler bare stussen og motoren Og interiøret forsåvidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2007 Mangler bare stussen og motoren haha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...