#1 Skrevet Juli 30, 2004 Har et problem ang aircondition på en Audi A6 Quattro 99mod Tror det er sikringen til vifta den skal vist være på 40A noen som vet hvordan jeg finner denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2004 biltema, thorsov, vag forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2004 ikke hvor jeg får kjøpt sikringen men hvor finner jeg denne i bilen??? er ikke min bil så jeg kjenner ikke noe til den hadde vært greit å vite hvor jeg skal begynne å lete etter sikringen uten å demontere alt som er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2004 Den burde sitte undel dekselt sammen med alle de andre sikringene......sitter vel på siden av dashbordet på førersiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2004 okey, sorry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...