Hvem selger en slik? --> Brake System Tools

Anbefalte innlegg

Hvem selger en slik? --> Brake System Tools

Her i Norge?

Generic-BrakeTool.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om de har lenger, men Biltema hadde tidligere i hvert fall. Prøv evt. BilExtra-kjeden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema har en lignende variant som fungerer utmerket på VAG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:-)

Da skal jeg kjekke opp der.

Takker for den :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv Biltema sin, og den fungerer helt fin ;)

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også biltema sin, funket veldig bra på ene siden bake. På andre siden virket det som om 'ringen' har for liten diameter slik at den ikke går i sporene. Noen som har opplevd dette? Skal være samme kalippere på begge sidene. Skulle gjerne visst hvem som selger det settet der, ser det er flere slike 'ringer' med der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har nå flere deler til disse settene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det egentlig?

Det er et verktøy som hjelper til med å klemme tilbake/skru tilbake stempelet i bremsecalipperen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også biltema sin, funket veldig bra på ene siden bake. På andre siden virket det som om 'ringen' har for liten diameter slik at den ikke går i sporene. Noen som har opplevd dette? Skal være samme kalippere på begge sidene. Skulle gjerne visst hvem som selger det settet der, ser det er flere slike 'ringer' med der.

Joda, Kjøpte dette verktøyet selv for et par år siden. For bruk bak passet ikke tappene som skulle inn i storene på stemplet helt bra. Tappene var litt for store.

Tok av litt på disse med vinkelsliperen. Ikke helt pent - men det betyr mindre så lenge verktøyet gjør jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vet at dere kan ta av "plata" og snu den, slik at det er to forskjellige størrelser? ;) Har passa til det meste jeg har skrudd på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.