#1 Skrevet Mai 15, 2007 Hvem selger en slik? --> Brake System Tools Her i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2007 Vet ikke om de har lenger, men Biltema hadde tidligere i hvert fall. Prøv evt. BilExtra-kjeden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2007 biltema har en lignende variant som fungerer utmerket på VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2007 :-) Da skal jeg kjekke opp der. Takker for den :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2007 Har selv Biltema sin, og den fungerer helt fin Mvh Lars Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2007 Jeg har også biltema sin, funket veldig bra på ene siden bake. På andre siden virket det som om 'ringen' har for liten diameter slik at den ikke går i sporene. Noen som har opplevd dette? Skal være samme kalippere på begge sidene. Skulle gjerne visst hvem som selger det settet der, ser det er flere slike 'ringer' med der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2007 Hva er det egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2007 Biltema har nå flere deler til disse settene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2007 Hva er det egentlig? Det er et verktøy som hjelper til med å klemme tilbake/skru tilbake stempelet i bremsecalipperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2007 Biltema har til 109 kr. http://www.biltema.no/products/productlist.asp?iSecId=480&iSecId2=500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2007 Jeg har også biltema sin, funket veldig bra på ene siden bake. På andre siden virket det som om 'ringen' har for liten diameter slik at den ikke går i sporene. Noen som har opplevd dette? Skal være samme kalippere på begge sidene. Skulle gjerne visst hvem som selger det settet der, ser det er flere slike 'ringer' med der. Joda, Kjøpte dette verktøyet selv for et par år siden. For bruk bak passet ikke tappene som skulle inn i storene på stemplet helt bra. Tappene var litt for store. Tok av litt på disse med vinkelsliperen. Ikke helt pent - men det betyr mindre så lenge verktøyet gjør jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 16, 2007 Dere vet at dere kan ta av "plata" og snu den, slik at det er to forskjellige størrelser? Har passa til det meste jeg har skrudd på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 16, 2007 Dere vet at dere kan ta av "plata" og snu den, slik at det er to forskjellige størrelser? Har passa til det meste jeg har skrudd på. Vet man kan snu plata ja:) Så nå i den linken over at biltema har to slike sett, hvorfor kjøpte jeg ikke dette da: klø :. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=506&iItemId=103902 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 16, 2007 Vet man kan snu plata ja:) Så nå i den linken over at biltema har to slike sett, hvorfor kjøpte jeg ikke dette da: klø :. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=506&iItemId=103902 Då bler de innkjøp av dette da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...