Anbefalte innlegg

Hei:)

Har klart å ødelgge lambdasonden på bilen min, ny koster 2600,- på berg og co, så bestilte en universal på mekonomen, er det noen problemer å bruke denne på bilen min?? Det er en A4 1.8T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er lik tilkobling, og det ikke er en bredbåndslambda (Som det sikkert ikke er orginalt på en a4 1,8T) så må vel det gå greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt med en fra Biltema til 398,-(3 ledninger) på min s4 motor nå i 1,5 år...funker som bare det den..Vet mange andre som også bruker den: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

Har klart å ødelgge lambdasonden på bilen min, ny koster 2600,- på berg og co, så bestilte en universal på mekonomen, er det noen problemer å bruke denne på bilen min?? Det er en A4 1.8T.

Får den for 2200kr med rabatter hos Møller,kjøpte ny der i Vinter. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar:) det går sikkert fint, håper på det beste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

germanautoparts.com har og.. koster knapt 80 dollars. Ikke 100% sikker på om den er orginal, men ser 100% likedan ut ihvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.