Anbefalte innlegg

Holder på å modifisere et panser til bilen min for å få inn litt mere luft. Noen som har bilder av noen bra/kule løsninger? Hvor får jeg kjøpt luftinntak som bygger innover? Vil helst ikke ha noe ala` Subaru scoop. Panseret blir lakkert svart matt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du skal "bruke" lufta til, dvs hva skal den passere? Radiator, luftfilter, oljekjøler.....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radiator og over turbo for å skåne lakken. Ett inntak på hver side om du skjønner..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det egentlig snakk om å få lufta ut og ikke inn... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, egentlig. Men luft inn for å prøve å kjøle litt ned også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, egentlig. Men luft inn for å prøve å kjøle litt ned også..

Lufta vil av naturlige årsaker komme inn via åpningene i fronten når man kjører og så presses ned under bilen. Åpninger i panseret vil gjøre det lettere for lufta å komme ut, men ikke tilføre kald luft til motorrommet. Da må du bruke type Subaru scoop for å presse lufta inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo gjøre som meg å lage et hull selv. Brukte elektrisk stikksag og dremel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.