#1 Skrevet Mai 16, 2007 Noen som har vært borti en slik sak? Hva er forskjell på hi mode og low mode? Er det to forskjellige sett med trykk? Hvis jeg vil ha max 1,7 bar, hva stiller jeg start - boost på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2007 Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2007 Noen som har vært borti en slik sak? Hva er forskjell på hi mode og low mode? Er det to forskjellige sett med trykk? Hvis jeg vil ha max 1,7 bar, hva stiller jeg start - boost på da? Det er 2 forsjellige trykk instillinger. F.eks. så kan du sette opp 1,3 bar på LOW og 1,8 bar på HI Men på hver instilling kan du også sette opp gain til ønsket nivå osv.. (Spoolup) Les instruksjonsboken om du har det. visst ikke så kan jeg forklare alt på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2007 Det er 2 forsjellige trykk instillinger. F.eks. så kan du sette opp 1,3 bar på LOW og 1,8 bar på HI Men på hver instilling kan du også sette opp gain til ønsket nivå osv.. (Spoolup) Les instruksjonsboken om du har det. visst ikke så kan jeg forklare alt på pm. Takker for svar. Hvordan skal Start-boost(boost response) settes i forhold til feks. 1.7 bar ladetrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2007 Takker for svar.Hvordan skal Start-boost(boost response) settes i forhold til feks. 1.7 bar ladetrykk. Her har du instruksjonsboken... http://www.alamomotorsports.com/greddy/PROFEC_B_SPEC2.pdf Du må sette start boost (Denne bestemmer spoolup) så nærmt så mulig som SET boost (valgt ladetrykk i %) Jo nærmere, jo raskere spoolup, men om du setter den for nærmt vil den bli for følsom trykket kan f.eks falle/øke ved høyt turtall. Visst trykket f.eks faller ved høyt turtall, eller stiger sammen med turtall, så øker du GAIN.(denne bestemmer følsomheten på ventilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2007 Takk for svaret. Begynner å skjønne det nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...