Nye felger, men hva? B4 Quattro

Anbefalte innlegg

Ja, har nå prøvd felgene og har funnet ut at jeg har ALT for lite profil!! Hvordan vil det gå med 45 profil på 17" med 40mm senk round bout? Får jo en penislengde (neger) mellom dekk og hjulbue. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På B4 blir det riktig med 215/45-17 og det bør gå greit med 40 senk det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars.. Og hvor har det blitt av OZ-felgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 blir alt for mye? får knyttneven mellom dekk og skjerm med 40 profil. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Temmelig ukurant dekkdimensjon det. Ville heller gått for 225/45-17 da. Vil anta at det går med den felgbredden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars.. Og hvor har det blitt av OZ-felgene?

Bilen og felgene er solgt..

Keskin hjula er det min bror som har, kun prøvemontert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 blir alt for mye? får knyttneven mellom dekk og skjerm med 40 profil. hehe.

50 blir litt for mye i mine øyne. Har selv 205/50-17 dekk (ufrivillig), og det er for mye gummi for min smak. Er mellomrommet mellom dekk og hjulbue for stort er det bare en ting å gjøre - senk mer! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, får hive på 45 da (Ta 4hjulskontroll først da.) ble ikke så ille bak, men fy faen.. Jaggu vart bilen LAV bak med 17" og 40... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, får hive på 45 da (Ta 4hjulskontroll først da.) ble ikke så ille bak, men fy faen.. Jaggu vart bilen LAV bak med 17" og 40... hehe

Bilde av bilen din med 17" hjul og senk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de som eventuelt lurer på felger, så er det godt mulig de gamle felgene mine er til salgs igjen.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70106&page=2

Ny eier er Svein Tore Dalby her på forumet, så hør i så fall med han..... Veit bare at de har liggi borti verkstedet og støva ganske lenge nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta et bilde en dag. Etter vask :) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg Brock B1 på min B4 . 8.5x17 ET 13. Og fikk på 215-45. Men jeg syntes profilen ble for høy og for lite strekk for at hjulbuene går klar bak. Er senket litt nå men gewinde er på vei. Må det valses for at dekk skal gå klar? Ville jo hatt den mye lavere enn den er nå men det ser ikke ut som det er plass til dekkene. Er det lavere profil (40) som er tingen? Takker for tips

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare pass på at lavere profil enn det som tilsvarer original ser rart ut uansett, da avstanden mellom hjul og hjulbue på "sidene" er relativt konstant uansett senking. Ser bare dumt ut når det er null klaring på toppen og 10-15 cm på hver side..

Tilogmed 215/45-17 er noe mindre enn originalt, så 215/40 vil etter min mening/smak bare se dumt ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg Brock B1 på min B4 . 8.5x17 ET 13. Og fikk på 215-45. Men jeg syntes profilen ble for høy og for lite strekk for at hjulbuene går klar bak. Er senket litt nå men gewinde er på vei. Må det valses for at dekk skal gå klar? Ville jo hatt den mye lavere enn den er nå men det ser ikke ut som det er plass til dekkene. Er det lavere profil (40) som er tingen? Takker for tips

Sleng ut et bilde da:) Er det Competition de står på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på en Competition ja men er på jobb på havet så jeg har ingen bilder. Er heller ikke store hiddenguroen angående bilde innlegging, dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.