#1 Skrevet Mai 16, 2007 Bærearmen jeg har på s4'n er sliten på høyre side. Jeg har en bærearm fra en s6 som er tight og fin, men den har en liten rift i gummi'n ved den tappen som går opp i fjørbeinet. Er det noen som vet om det er å få tak i noe som man kan smøre på som blir til gummi eller noe elastisk for å tette dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2007 bytt dekk... bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2007 Om det ikke er du som har laget den riften nå nettopp så er det sikkert kommet sand inni, denne vil slipe på de bevegelige delene så en reperasjon av riften vil kun bremse det litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2007 SIKA har endel greie produkter som fungerer som nødløsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2007 Tec7... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2007 Jeg har tec7, så jeg kan prøve dette. Det er ikke så store riften det er snakk om, og den spriker ikke. Eller så er det kanskje like greit å skifte til ny bærearm når man først tar seg jobben med å skifte denne. Jeg ser at Norsk Bildelesenter selger denne for ca 1800,-. Er vel ikke så ille det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2007 Min erfaring er at det er veldig vanskelig å lime belgene på styrekuler/bærekuler. Det er en veldig "fet" gummi som gjør at det er få limtyper som biter, samtidig som belgen stadig beveges i alle retniger og dermed belaster limfugen. Prøvde forskjellige typer lim (hurtiglim, vulkaniserende etc) en gang mens jeg ventet på ny bærekule, men kunne ikke akkurat kalle det for en suksess. Alle limtypene slapp taket etter en stund. Mitt råd er at du skifter delen like godt først som sist, så trenger du ikke tenke mer på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2007 Jeg har tec7, så jeg kan prøve dette. Det er ikke så store riften det er snakk om, og den spriker ikke. Eller så er det kanskje like greit å skifte til ny bærearm når man først tar seg jobben med å skifte denne.Jeg ser at Norsk Bildelesenter selger denne for ca 1800,-. Er vel ikke så ille det? Biltema selger bærearmer for 399 kroner........akkurat lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2007 Uten å vite om den passer, så får du nye slike gummikapper til bærearmene til typ44 (431 407 377 A). De passer på både 18mm vanlig og 19mm 20v, så de burde kanskje kunne tøyes til å gå på C4-armer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 18, 2007 Biltema selger bærearmer for 399 kroner........akkurat lik Det var billig!! Jeg får sjekke dette til uka. Regner ikke med at dette er en orginal bærearm!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2007 Jeg var innom biltema og kjøpte bærearmen for både venstre og høyre side. Ser ut som om det var grei kvalitet på disse delene. Jeg regner med det er riktig bærearm når denne passer for A6 95-97mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 19, 2007 Jeg monterte bærearmer fra Biltema på min S6 for et år siden. Fungerer helt greit så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...