#1 Skrevet Mai 17, 2007 Lurer på om det går an å vise turbotrykket i kjørekomp. desiplayet på s2 aby?? Har montert turbotrykksmåler og er nyskjerrig på om denne viser korrekt trykk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2007 Lurer på om det går an å vise turbotrykket i kjørekomp. desiplayet på s2 aby??Har montert turbotrykksmåler og er nyskjerrig på om denne viser korrekt trykk.. Det er vell bare S4 og S6 som har trykkmåler i kjørekomputern, Fikk ikke dette på s2.. Hva slags trykk viser målereren da? er bilen chippet. Skal lade rundt 0,9-1,0 bar orginalt og rundt 1,2-1,3 chippet..Dette er Aby tall, 3b har noe mindre trykk. Shoot me if i`m wrong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2007 I følge han jeg kjøpte bilen av skulle det stå en 270? chip i den, og lader i følge måleren rett i overkan av 1 bar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2007 I følge han jeg kjøpte bilen av skulle det stå en 270? chip i den,og lader i følge måleren rett i overkan av 1 bar.. jeg hadde 270 chip i min å min ladet 1,0-1,1 før jeg overhalte..men det er 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...