#1 Skrevet Mai 17, 2007 Kom en "liten pakke" til trondheim igår. Er vel noen som har anelse om hva pakken rommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2007 Hmm har ikke fuglt helt med i svingene, men jeg tipper det er den sisste turboen til Turbonetics??! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2007 Støtter turbo-idèen.. (Evt ny rulle som tar biler som drar på alle hjul? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2007 kan jo videre føre til at inni 'pakken' var det to nye pakker... Dem så begge slik ut og veide et par tonn hver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2007 Har du noen hint? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2007 tipper det er den nye "bremsebenken" som har ankommet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2007 tipper det er den nye "bremsebenken" som har ankommet.. kan tenkes det framakselrullene på tur inn i det som skal bli det nye tuning-rommet. Rommet blir nyinnredet kun mtp bremsing og tuning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2007 Lignet mistenkelig på en Mustang dyno......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2007 Lignet mistenkelig på en Mustang dyno......... tror noen gleder seg til å prøve den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2007 tror noen gleder seg til å prøve den? Hvem da? Bare den nye 4bars mapsensoren kommer nå så er jeg klar som et egg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 17, 2007 Var forresten ute og justerte litt trykk på naboens 90 i går, og er vel kommet dit at han må en tur på rulla også for å få finjustert trykk og tenningskurver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2007 Blir slutt på slike morsomheter nå da? : Gratulerer med nytt gromt utstyr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 17, 2007 Vil tro man slipper avsindig nedstopping, sveisede torsendiffer, slicksdekk fra nå av. Nyrullene har en struktur med ekstremt grep, og nå blir det jo kontakt med minst 3 ruller med brems. (imot en med brems og en løperulle før) Skal jo teoretisk kunne bremse en 2400hk 4wd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 17, 2007 Vil tro man slipper avsindig nedstopping, sveisede torsendiffer, slicksdekk fra nå av. Nyrullene har en struktur med ekstremt grep, og nå blir det jo kontakt med minst 3 ruller med brems. (imot en med brems og en løperulle før) Skal jo teoretisk kunne bremse en 2400hk 4wd Når regner dere med å ha greia opp og gå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 17, 2007 Skal jo teoretisk kunne bremse en 2400hk 4wd Da har jo både du, Egil og Julie litt å strekke dere etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 17, 2007 gratulerer med ny rulle! den kommer nok til å bremse nye, fine og høye tall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 17, 2007 Regner med hele lokallaget får komme på prøvetur når alt er på stell? hihi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 17, 2007 Kan du få lave biler på den... Dersom ja..oooohh sees om ca 1 1\2 mnd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 17, 2007 Gratulere med ny rulle! Den må vel kanskje testes ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 17, 2007 Kan du få lave biler på den... Dersom ja..oooohh sees om ca 1 1\2 mnd;) Skal gå å få innpå skikkeli lave biler bare vi får ordna ferdi noen bra kjørebruer og asfaltert litt ekstra utafor porten, så det ikke blir så bratt å komme seg inn. (Har sett bilder av svært lave porsche gt3'er på slik rulle i USA f.eks) Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 18, 2007 Når regner dere med å ha rulla klar til drift`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 18, 2007 Hehe...Det høres supert ut Morten.. Noen grunn til at dere ikke handlet Dynapack? Er ikke de mer nøyaktige i forhold til avik, tenker da friksjonen som blir ved dekk mot rulle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 18, 2007 Når regner dere med å ha rulla klar til drift`? Blir vel en stund før alt er 100% ferdig. Men allerede igår var W12'en oppå rulla og blei bremsa litt Fin måte å feire fedrelandet det vel ? Regner med det er bare mindre justeringer som må til nå, samt å bli litt vant til utstyret trengs. Hehe...Det høres supert ut Morten.. Noen grunn til at dere ikke handlet Dynapack? Er ikke de mer nøyaktige i forhold til avik, tenker da friksjonen som blir ved dekk mot rulle? Enkelhet. Det er utrolig enkelt å like godt kunne kjøre en kort audi TT som en lang audi A8 rett oppå uten å trenge å justere noe på rulla, og uten å begynne med jekker og av med hjul og sånt. Bare å kjøre opp, henge på 4 stropper og tut og kjør. Er mye mer bevegelsesmengde/treghetsmoment på en slik rulle, det gir jevnere belastning... Det er lik trekk på alle hjulene, noe som er skånsomt for drivverk på alle typer 4wd. Målingene skal være konsistente nok i massevis til å måle før/etter resultat og det er jo det man ønsker hovedsaklig. Hva angår nøyaktighet så er vel hva du får 'i bakken' på en slik rulle mer reelt i forhold til hva du får på navene på dynapacks... Og med rullene så kan man jo måle drivverkstapet til en viss grad også... Om man har stroppet bilen godt skal det faktisk gå an å kjøre simulert 'dragrace' på rullene Mvh Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 19, 2007 gratulerer! snasne saker detter her... handle meg ei og putte i låven jeg... haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 19, 2007 For morroskyld, hvis du vil ut med det, hvor mye koster noe slikt no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...