Julekveld på ES tuning igår...

Anbefalte innlegg

For morroskyld, hvis du vil ut med det, hvor mye koster noe slikt no?

Kan si at det er snakk om 6-sifra norsk beløp...

Kryper opp mot 7-sifra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom og så på galskapen på fredagsnatta - det ser jo ekstremt praktisk ut å kunne kjøre inn 'alt' av biler, uavhengig av lengde og drivhjul også bare stroppe de fast i de festene dere har laget på gulver og tut og kjør. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en stund før alt er 100% ferdig. Men allerede igår var W12'en oppå rulla og blei bremsa litt :)

Fin måte å feire fedrelandet det vel ? :)

Regner med det er bare mindre justeringer som må til nå, samt å bli litt vant til utstyret trengs.

Mvh Morten.

Har bilen min vært oppå rulla enda eller?.....vet du hvordan det ligger ann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bilen min vært oppå rulla enda eller?.....vet du hvordan det ligger ann?

Jeg har ikke vært innom eller prata med Egil idag, men per igår så hadde den ikke det.

Er endel småting 'rundt' som skal fikses. diverse sensorer, kjørebruer osv osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom eller prata med Egil idag, men per igår så hadde den ikke det.

Er endel småting 'rundt' som skal fikses. diverse sensorer, kjørebruer osv osv :)

Blir spennende, får håpe alt går greit, Våler nærmer seg.....hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom i ettermiddag og da sto testbilen fortsatt fastspent og man drev og testet programvare og sensorer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe mere nytt her? Regner med det blir og bruke denne, når bilen blir klar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil ble mappet der oppe som nr 3/4 på rullene der mener jeg på, til min fulle tilfredsstillelse :D

Så den er nok oppe å går ja, ingen subb der heller, la ny asfalt mens jeg ventet på å komme på rullene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.