#26 Skrevet Mai 20, 2007 For morroskyld, hvis du vil ut med det, hvor mye koster noe slikt no? Kan si at det er snakk om 6-sifra norsk beløp... Kryper opp mot 7-sifra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 20, 2007 Var innom og så på galskapen på fredagsnatta - det ser jo ekstremt praktisk ut å kunne kjøre inn 'alt' av biler, uavhengig av lengde og drivhjul også bare stroppe de fast i de festene dere har laget på gulver og tut og kjør. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 20, 2007 Blir vel en stund før alt er 100% ferdig. Men allerede igår var W12'en oppå rulla og blei bremsa litt Fin måte å feire fedrelandet det vel ? Regner med det er bare mindre justeringer som må til nå, samt å bli litt vant til utstyret trengs. Mvh Morten. Har bilen min vært oppå rulla enda eller?.....vet du hvordan det ligger ann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 20, 2007 Har bilen min vært oppå rulla enda eller?.....vet du hvordan det ligger ann? Jeg har ikke vært innom eller prata med Egil idag, men per igår så hadde den ikke det. Er endel småting 'rundt' som skal fikses. diverse sensorer, kjørebruer osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 20, 2007 Jeg har ikke vært innom eller prata med Egil idag, men per igår så hadde den ikke det. Er endel småting 'rundt' som skal fikses. diverse sensorer, kjørebruer osv osv Blir spennende, får håpe alt går greit, Våler nærmer seg.....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 20, 2007 Var innom i ettermiddag og da sto testbilen fortsatt fastspent og man drev og testet programvare og sensorer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 12, 2007 Er det noe mere nytt her? Regner med det blir og bruke denne, når bilen blir klar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 12, 2007 Min bil ble mappet der oppe som nr 3/4 på rullene der mener jeg på, til min fulle tilfredsstillelse Så den er nok oppe å går ja, ingen subb der heller, la ny asfalt mens jeg ventet på å komme på rullene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 13, 2007 Oh la la 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...