#1 Skrevet Mai 17, 2007 Nå ha hjulet løsnet for 3. gang og det er dårlig med gjenger igjen. Har gjenget opp den plate før. Hvordan bytte den? Ser det er 3 stk stjerneskruer på den. Er det bare å løsne de 3 og drivknutemutter? Eller må jeg bytte hele navet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2007 Nå ha hjulet løsnet for 3. gang og det er dårlig med gjenger igjen. Har gjenget opp den plate før. Hvordan bytte den? Ser det er 3 stk stjerneskruer på den. Er det bare å løsne de 3 og drivknutemutter? Eller må jeg bytte hele navet? De tre skruene fester bare abs kransen... selve navet er presset inn i hjullageret. Så det må bankes ut eller presses ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2007 De tre skruene fester bare abs kransen... selve navet er presset inn i hjullageret.Så det må bankes ut eller presses ut. Ok. Selger møller slikt? Kan jeg bruke gjengeplata fra golf 2 16v som også har 100mm drivaksel? Jeg har en ekstra forstilling jeg kan plukke fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2007 Ok. Selger møller slikt? Kan jeg bruke gjengeplata fra golf 2 16v som også har 100mm drivaksel? Jeg har en ekstra forstilling jeg kan plukke fra møller har nok, men sikkert dyre. Delen heter Hjulflange på dansk, og dette selger veng/krogslund. til golf 1/2 koster denne bare 196,-kr sist jeg handlet i høst, og det er vel anvendte kr, MEN kjøp nye hjulbolter samtidig så holder de lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2007 møller har nok, men sikkert dyre. Delen heter Hjulflange på dansk, og dette selger veng/krogslund. til golf 1/2 koster denne bare 196,-kr sist jeg handlet i høst, og det er vel anvendte kr, MEN kjøp nye hjulbolter samtidig så holder de lenge Var nye bolter. Er vel ikke noe triks å bruke spacer framme for å få felgen på. Brukte 10mm for å få den over bremsene. Men er ikke golf 2 og corrado mye av det samme da? Noe erfaring uten presse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2007 Var nye bolter. Er vel ikke noe triks å bruke spacer framme for å få felgen på. Brukte 10mm for å få den over bremsene. Men er ikke golf 2 og corrado mye av det samme da? Noe erfaring uten presse da? rimelig sikker på at du ikke klarer deg uten presse, større sjans for å slå i stykker hjullageret iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2007 Du MÅ ha presse for å få ut navet....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2007 Spindelen er presset inn i hjullageret ja. For å få det ut må lageret ødelegges, så du trenger også nytt lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2007 Ok. Selger møller slikt? Kan jeg bruke gjengeplata fra golf 2 16v som også har 100mm drivaksel? Jeg har en ekstra forstilling jeg kan plukke fra Møller har og krogslund har også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2007 Møller har og krogslund har også Har du en sirkus pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2007 Har du en sirkus pris. http://www.krogslund.no møller vet jeg ikke men tipper 1000+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2007 Jeg har 2 corradoer i deler....kan få kjøpe av meg brukt. send meg en mail til kimandre16@hotmail.com vis du vil kjøpe deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 20, 2007 Og ja,den må forresten i presse for å få det av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2007 Jeg har 2 corradoer i deler....kan få kjøpe av meg brukt. send meg en mail til kimandre16@hotmail.com vis du vil kjøpe deler. Hva skal du ha for ett nav med hull til ABS krans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 21, 2007 Tar 600 for spindelen med nav og abs hjul på....så slepper du å gå i presse og skifte navet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...