#1 Skrevet Mai 17, 2007 Hallai Er det noen som vet hvor fløyta på alarmen får strøm fra? tenkte jeg skulle huke på noen strober på fløyta slik at de blinker når fløyta bråker.. har en "optional" ledning på kontrollboksen til strobene, så jeg får blink blink.. Noen som vet? lr må jeg grave fram fløyta å koble rett på den...? lr er det en fin ledning, helst inni dash? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2007 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2007 Alarm-hornet får strøm fra styreenheten til cruise-control/alarm. Hvor den er helst er jeg ikke helt sikker på.. Men ledningene er iallefall 1,5mm2 (+ sort/gul) og (- brun) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2007 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...