Anbefalte innlegg

Klikk på linken

http://gprime.net/video/onecar.php

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt. hvor mange var det i bilen. stoppet jo aldri å komme ut folk jo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sto 28 på skjermen. Jeg så dette klippet på TV for mange år siden, jeg mener å huske at det var illegale Meksikanske innvandrere i California.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen oversette kommentatoren? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha...

Detta var enda værre enn når jeg var i oslo for noen dager siden å kjøpte bil.. Da så jeg ni stk som skulle inn i en fiesta:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jonas Fekjær

Hahaha...

Detta var enda værre enn når jeg var i oslo for noen dager siden å kjøpte bil.. Da så jeg ni stk som skulle inn i en fiesta:p

O.T men... Kjøpt deg bil? Vinterbil nå eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

O.T men... Kjøpt deg bil? Vinterbil nå eller?

Jepp. Kjøpte den styggeste bilen i gata.. En bæsje brun subaru 1800 pickup: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var 14 stk. i en Lada stv. i russetida. Da stoppa vi ved en haiker og fortalte at vi ikke hadde plass til fler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med 17 stykker i en caravelle...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker vi var 15 stk i en LandRover 109 i Militæret. Var passe trangt, selv om det ikke var noen rekord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satte nesten rekord i militæret, med 33 mann i en Mercedes Geländewagen. Da sprakk frontruta, og vi fikk ikke presse inn flere.. :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GW bør man være forsiktig med!

I militæret måtte det nødbremses og 4stk soldater smalt i seteryggen til sersjanten (passasjersiden).

Sete festene holdt ikke, så tiltfunksjonen kom for fulle 5 og sersjanten knakk ryggen i smellet med dashbordet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall en umulighet å bli utsatt for noe særlig G-krefter i en MB 240GD ved bruk av gassen, så eneste måte å bli slengt noe frem og tilbake på er å bruke bremsen, hehe..

Kjørte 240GD her om dagen igjen, det drar seg jo knapt nok opp en bakke i 2. gir selv om man er alene.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.