#1 Skrevet Juli 31, 2004 Klikk på linken http://gprime.net/video/onecar.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2004 sinnsykt. hvor mange var det i bilen. stoppet jo aldri å komme ut folk jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2004 Det sto 28 på skjermen. Jeg så dette klippet på TV for mange år siden, jeg mener å huske at det var illegale Meksikanske innvandrere i California. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2004 Kan noen oversette kommentatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2004 Hahaha... Detta var enda værre enn når jeg var i oslo for noen dager siden å kjøpte bil.. Da så jeg ni stk som skulle inn i en fiesta:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2004 Opprinnelig postet av Jonas Fekjær Hahaha... Detta var enda værre enn når jeg var i oslo for noen dager siden å kjøpte bil.. Da så jeg ni stk som skulle inn i en fiesta:p O.T men... Kjøpt deg bil? Vinterbil nå eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2004 Legendarisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold O.T men... Kjøpt deg bil? Vinterbil nå eller? Jepp. Kjøpte den styggeste bilen i gata.. En bæsje brun subaru 1800 pickup: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2004 Vi var 14 stk. i en Lada stv. i russetida. Da stoppa vi ved en haiker og fortalte at vi ikke hadde plass til fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2004 hva med 17 stykker i en caravelle...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2004 Husker vi var 15 stk i en LandRover 109 i Militæret. Var passe trangt, selv om det ikke var noen rekord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2004 Vi satte nesten rekord i militæret, med 33 mann i en Mercedes Geländewagen. Da sprakk frontruta, og vi fikk ikke presse inn flere.. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2004 GW bør man være forsiktig med! I militæret måtte det nødbremses og 4stk soldater smalt i seteryggen til sersjanten (passasjersiden). Sete festene holdt ikke, så tiltfunksjonen kom for fulle 5 og sersjanten knakk ryggen i smellet med dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2004 Det er ihvertfall en umulighet å bli utsatt for noe særlig G-krefter i en MB 240GD ved bruk av gassen, så eneste måte å bli slengt noe frem og tilbake på er å bruke bremsen, hehe.. Kjørte 240GD her om dagen igjen, det drar seg jo knapt nok opp en bakke i 2. gir selv om man er alene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...