#1 Skrevet Mai 17, 2007 er de nokon her i bergen som har eit senkesett til golf eller jetta II ligganes eller senkefjører?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2007 jeg har fjærer liggende 60mm foran og 40mm bak hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2007 kva du skal ha for dei da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2007 en kompis har slengt fra seg et senkesett i garasjen min. 60/60 dempere og fjærer av merket inter alloy. kun brukt i 4uker da bilen ble for lav med 18" sommerfelger. han selger det sikkert visst han får et greit bud... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2007 kva du skal ha for dei da?? 800 kr er vel greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...