Anbefalte innlegg

Heisann..

Har søkt litt rund på forumet, men finner ikke noe direkte svar på spørsmålet mitt.

Skal bytte felger på bilen min (Barracuda Voltec T6), og lurer på om det er plass til 9x19 bak uten og begynne og valse??

Skal ha 8x19 forann, men synse det er litt tøft med litt breiere felg bak. Så spørsmålet er om det er plass til 9", eller om jeg må gå for 8" bak også?? Og hvilken størrelse på dekkene er anbefalt isafall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann..

Har søkt litt rund på forumet, men finner ikke noe direkte svar på spørsmålet mitt.

Skal bytte felger på bilen min (Barracuda Voltec T6), og lurer på om det er plass til 9x19 bak uten og begynne og valse??

Skal ha 8x19 forann, men synse det er litt tøft med litt breiere felg bak. Så spørsmålet er om det er plass til 9", eller om jeg må gå for 8" bak også?? Og hvilken størrelse på dekkene er anbefalt isafall!

Spørs på innpress, men holder du deg på 35 eller over går det nok bra men pass på å kjøp dekk som du får litt strekk på om du skal senke en del..

Jeg har 9,5x18 rundt hele på min og felgen sitter heeeelt kant i hjulbuene omtrent, men her er hjulbuene dratt ut en cm iallefall.. Kjører med 215/40 dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.