baklysproblemer passat -01

Anbefalte innlegg

først høyre baklyst plutselig forsvundet..... blink og brems og alt d andre funket...

så... under feilsøking med lampe kom plutselig det venstre baklys bort også.... uten forvarsel. fursvinningene hadde ca 3-4 ukers mellomrom... fortsatt så funker alt det andre, og pærer og sikringer er i orden...

hva kan det være? kan det rett og slett kun være brudd på ledning... eller er det en lurefeil som kan ligge et lurt sted som andr e passat eiere vet om???

hjelp meg vær så snill.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du har sjekket pærene? Forstår jeg riktig er det park/baklys på begge sider som nå er borte. Sjekk da om parklys foran fungerer. Er det mørkt her også har antakelig sikringene for parklys røket.

Importbil med ettermontert kjørelys? Er det som på så mange andre koblet ledninger for kjørelys bak på lysbryteren ( i tillegg til de originale ) kan det jo hende det er dårlig kontakt her.

Selve lysbryteren kanskje?

Hengerfeste? Irr i kontakta for hengerfestet kan forstyrre resten av lysa bak der uavhengig av om henger er tilkoblet eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pærene er det ikke nei.....

kan ikke se for meg at det er lysbryteren heller, for venstre baklys fungerte helt til i kveld, men kom plutselig bort da jeg drev å sjekket litt på det. høyre baklys har vært borte i flere uker,

jeg har forøvrig ikke ikke sjekket om park fungerer fremme....

det er heller ikke import.

kunne heller ikke finne noen sikringer som var gåen...'

huff....:( hater elektirske problemer.... fårstår meg ikke noe på strøm. liker best ting som jeg kan konkret se og holde mellom henda, uten å få smerte av det..... som ei skralle f.eks :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.