#1 Skrevet Mai 17, 2007 Denne var på besøk hos naboen idag.. Er det klubb bil? Uansett...Utrolig pen bil : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2007 Pent ja ... ingen tvil om det... , men skulle vært stasjonsvogn da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2007 men skulle vært stasjonsvogn da :-) nei det skulle det ikke.. hjulbuene på stasjonsvogna er helt idiotiske Grom i sedan!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2007 Utrolig rå bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2007 Pent ja ... ingen tvil om det... , men skulle vært stasjonsvogn da :-) Uten tvil, er helt enig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 Uten tvil, er helt enig.. Bare fordi dokk har familieambisjoner, trenge dokk ikje ødelegga for oss andre Om du kjørte fra meg på motorveien igår (søndag) Christopher? Va ein grønn s2 avant.. rundt 22 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2007 Nei, men såg du ka skilt den hadde? Grønne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2007 så denne på esso i tjensvoll i dag:) Helt sykt rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2007 fede bil!!! e jo kvide skilter åg på ann...d må ha svidd litt i lommaboka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2007 Eieren av denne er så vidt jeg vet leder på et av eiendomsmeglerkontorene her i byen. Han eier en leilighet i samme huset som en kompis av meg bor. Traff han der på Mandag og fikk se litt på bilen. Helt hinnsides rå bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2007 Bilen står parkert i hillevåg hver dag rett ved siden av riis bilglass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...