Anbefaling av kjøreskole?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg endelig skulle få tatt lappen så jeg kan kjøre lovlig jeg også. Dvs jeg må "oppgradere" til klasse BE så jeg får kjøre litt større henger så båten passer oppå.

Hvilken trafikkskole skal jeg ta kontakt med? Er jo ikke noen stor sak da. Et par kjøretimer og et lastsikringskurs er vel det obligatoriske, så gjenstår det å se om jeg er helt håpløs :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rogne Trafikkskole på Blindheim............han e visst veldig flink å lære fra seg har e hørt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rogne Trafikkskole på Blindheim............han e visst veldig flink å lære fra seg har e hørt.

Støtter den jeg også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha griseprat og ut i byen å kikke på lettkledde jenter er Sol veien å gå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster slik klasse BE da?

Er vel på tide jeg også tar det. Det blir alltid noe biltralle kjøring, hente delebiler her og der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha griseprat og ut i byen å kikke på lettkledde jenter er Sol veien å gå:)

True word my brother.. Been there, done that... Jævla grisen.. Han kjører rette bilene da.. Kjørte først en a4 1,8t cab, en a4 1,9 tdi og til slutt en a6 1,9 tdi chippet til 180 hester.. Det var den jeg hadde oppkjøringat med: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte 04 og 05 A4 1.9 TDi, RAV4`en til broren på glattkjøring og A6 1.9TDi :) RAV`en fikk i hvertfall kjørt seg i Ørsta :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette stemmer på en prikk. he.he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster slik klasse BE da?

Er vel på tide jeg også tar det. Det blir alltid noe biltralle kjøring, hente delebiler her og der:)

Kommer på ca 5000 : eek :

2 veiledningstimer (minimum)

lastesikringskurs (det slipper du hvis du har det fra før pga truck (?) e.l)

oppkjøring

leie av bil og henger på oppkjøring

Gebyr til Vegvesenet for nytt førerkort o.l

Har ikke tatt dette enda. Ser ut som jeg klarer kravene. Så lenge hengerens totalvekt er under egenvekta på bilen så går det bra. Vogntoget får heller ikke være over 3500kg såklart.

Meeen.. har jo også en monsterhenger på 8,25 meter og 2000 kg på lur da til 24' båt, men den har jo ikke bilen lov å dra heller, så det er igrunnen samme hvilket sertifikat en har. Satser på å bruke en litt mindre en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.