#1 Skrevet Mai 18, 2007 Hvordan sitter dørlisten festet? tenker da på den lakkerte øverste. Ser det er noen fester på den, må den løsnes fra innsiden? Eller er det bare å dra den av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 Syntest huske at den sitter med sånn klips som det bare er å dra rett av. dvs rykke rett ut. Men du må ha nye klips for å få lista på igjen, da disse ofte brekker. Er ikke verre en å ta av trekket og se hva som er bak der heller. men syntest huske det er noen hvite tapper som stikker inn når du har av trekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2007 Jeg hadde av min på døren fremme, da satt den med klips + en liten skrue helt fremme?! om ikke jeg husker feil da.. men tror det var sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2007 Jeg hadde av min på døren fremme, da satt den med klips + en liten skrue helt fremme?! om ikke jeg husker feil da.. men tror det var sånn! Måtte du av med dørtrekket for å løsne noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 nei.. var en ganske enkel sak mener jeg å huske.. listen min var løsnet litt på ene siden, så bare dro i den. Var en pitteliten skrue helt fremme nederst på døren, resten var bare klips.. Listen sitter jo helt nederst på døren, så ikke noe dørtrekk å måtte fjerne der Lykke til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2007 kom til å tenke på at du skriver jo, "den lakkerte oppe".. kom ikke på at det var andre lister på bilen enn den helt nederst på døren.. om det er en list midt på døren eller noe: klø : , så er jeg jo ikke sikker på hvordan denne er festet.. *føle meg lur* husker ikke åssn bilen min ser ut engang.. hihi.. sorry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2007 Har byttet den nå, den sitter bare med dobbeltsidig tape og noen styre tapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2007 Kan jo kanskje spørre deg her i denne tråden; Du husker ikke tilfeldigvis hva en slik dørlist koster ? Min har for sikkerhets skyld knukket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2007 Kan jo kanskje spørre deg her i denne tråden; Du husker ikke tilfeldigvis hva en slik dørlist koster ? Min har for sikkerhets skyld knukket... Den kostet ca 250 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2007 Var ikke værre nei. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...