Rustfritt eksosanlegg Coupe 20V

Anbefalte innlegg

Hei, har sendt mail til han Paul Fernandes i Luxembourg ang. nytt eksosanlegg til bilen min.

Jeg får dette svaret :

Emil,

I have some bad news unfortunately we do not have any more center mufflers for the 20V cars. We have only some 10V versions left. If you are interested I will sell you one of those at a discount price.

Skulle da egentlig hatt både midtre og bakre del, men da har han jo tydeligvis bare bakre del.

Noen som vet hva som er forskjellen på 10V og 20V midtseksjonen? Finnes det eventuellt noen andre produkter noen andre steder som kan kombineres med Custamautocraft sin bakre del ?

Noen som har erfaringer med produktene til Paul ?

Mvh Emil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paul legger hele stoltheten sin i å lage bra deler til Audi-entusiaster. Jeg fikk høre at han hadde 30(!) hele eksosanlegg igjen for 3 uker siden, så dette må gå voldsomt unna.

Dessuten lager han nye sett ca 3 ganger i året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo kjempebra ut.

Men det må jo være en forskjell på 10V og 20V midtseksjonene siden det er forskjellige delenummere, det blir spennende å få vite hva..

BTW; har du sånt eksosanlegg Terje ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ett sånnt en liten stund, men så solgte jeg det rett før EU, angrer ganske mye nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok?

fortell! blir lyden bra? Hvordan er det å montere, hadde du ifra katten og bakover eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd, cat-back ja. Monteringa gikk fint, eneste jeg sleit med var det forreste festet i bakre lyddemperen, det satt litt feil og var i sånne runde stenger istedet for det pressa blekket som er originalt. tror det ble til at jeg brukte ett forlenga feste aka hengerstropp: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult. Har lyst på litt mer lyd fra eksosen. Holder det ikke å fjerne cat og en lyddemper da? Vil ikke ha noe bråk. Bare litt ekstra brom.

Eksosen på 20v org. er vel stor nok til litt motor den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem er denne paul personen og hvilket firm er det han jobber med/for???

trenger nytt anlegg til min 20v og er ute etter alternativer med pen lyd...

pris??

tilgjengelighet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paul Fernandes er selve personen bak firmaet custom Auto Craft i Luxemburg:) .

Alle deler selges selvfølgelig derfra, så frakt blir jo litt penger. Prisene er veldig hyggelige ellers.

Bare å purre på han, så får han sikkert stussen i gir og produserer eksos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er lyden i de anleggene da?

noen som vet noen ca pis???

evt. et sted man kan få tak i grei racekat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1831,- for bakpotte

1 471,- for midtpotte

dvs ca 3300 + frakt for cat-back:)

Dette er jo 2.5" (63.5mm), så mer lyd blir det jo;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1831,- for bakpotte

1 471,- for midtpotte

dvs ca 3300 + frakt for cat-back:)

Dette er jo 2.5" (63.5mm), så mer lyd blir det jo;)

+ mva

Ble ca. 5 lapper levert på døra for cat-back. Ingen ille pris da finishen er utsøkt. vedder på at du må opp i det dobbelte+ for å få noe tilsvarende i norge.

Er man ute etter mye lyd å har OK org anlegg så skjærer man bare bort midtpotta. Er ikke mer lyd i CAC anlegget enn med org anlegg med rusthull/frieksos under bakpotta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kontaktinformasjon?

url?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har handlet????

med hensyn til TOLL og lignende?

er 5000.- ferdig tollet evt.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har handlet????

med hensyn til TOLL og lignende?

er 5000.- ferdig tollet evt.?

5 lapper med frakt, mva & div behandlingsavgift, og "lån" av penger da UPS legger ut Momsen for deg så betaler du uka etter.

URL: http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/

Hørte noen nevnte at han var utsolgt for midtdelen så du må smørre deg med tålmodighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp vel momsen jeg da, siden jeg betalte en god del mindre enn 5 lapper for det. Ikke at det er så viktig da, billig likevel:)

bruker 10v delen til midten, samma saken litt billigere såvidt jeg har forstått:)

I actually do not have the middle muffle for the 7A...sold out but I can offer an alternative. and I will offer a discount with it too.

Regards,

Paul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"I have a problem I am currently out of stock of the middle muffler for the

20V.

I can however offer you the 10V middle muffler which is similar ..only the

end piece which connects to the cat is slightly reduced."

noen som har montert 10v delen på noen coupe 20v enda?? hvordan passer dette ovenfor cat? hørte det skulle være tynnere på 10v enn 20v midtdelen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 lapper med frakt, mva & div behandlingsavgift, og "lån" av penger da UPS legger ut Momsen for deg så betaler du uka etter.

URL: http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/

Hørte noen nevnte at han var utsolgt for midtdelen så du må smørre deg med tålmodighet.

Herregud... Her er jo kritiske biter til C4 til godt under halv pris!!! : eek :

Bombe, lenkarm, calipre, løftere.. Oii!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

strålende fornøyd med lyden på mitt CAC anlegg.. men har tilgode å få justert bakpotta så den ligger riktig mot fangeren....

jobber med saken...

noen som vet om noen som lakkerer billig og bra???

evt retting av småbulker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.