Bilde av sort bil med rødt panser ?

Anbefalte innlegg

noen som har noe bilder av sort passat 3b md rødt panser.. evt andre sorte biler med røde detaljer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noe bilder av sort passat 3b md rødt panser.. evt andre sorte biler med røde detaljer

 

opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen selv, men google er ofte en god venn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner ingen... ikke vet jeg helt hva jeg skal søke etter heller.. noen som kan hjelpe ?

ingen som har bilde ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner ingen... ikke vet jeg helt hva jeg skal søke etter heller.. noen som kan hjelpe ?

ingen som har bilde ?

 

prøv deg frem i Photoshop på din egen bil,det har jeg gjort på min nå,syntes det ble stili me rødt panser og tak på min jaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sende du meg et bilde av kos din blei ??? eg kan ikke noe PS... evt kan du få prøve deg på et bilde av min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sende du meg et bilde av kos din blei ??? eg kan ikke noe PS... evt kan du få prøve deg på et bilde av min.

 

har du ei Msn adressa,så kan jeg heller legge deg til der,litt enklere og utveksle bilder å filer der,hehe finner jaggu ikke ut hvordan jeg legger ved bilder i PM:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

zorce(a)online.no hadde vart supert det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.