#26 Skrevet Mars 18, 2008 Fett! Gikk jo veldig godt også.. Ingen i Norge som har prøvd slik a? vært artig og sett hvordan dette gikk i virkeligheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 18, 2008 Eh - noe torquesteer? Men herlig lyd i første klippet Er vel dessuten NOEN bunnpanner som blir drept på disse V5 motorene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 21, 2008 Bunnpanner, hva snakker du om Ola? Ørjan: I virkligheten er bilen utseendemessig lik alle andre blå Bora'er:) Den kjørte for en god stund tilbake 11 sekunders pass på kvartmila med slicks. Nå i år, er bilen endel raskere. Kan jo også nevnes at han kjørte i 2 år med kompsenket orginal motor, og helt opp til 2 kg ladetrykk uten noe ras, før han smidde motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 21, 2008 Snakker om at Møller vel har hatt noen V5 kunder innom, da bunnpanna ligger lavt på disse bilene og tas på fartshumper osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 22, 2008 jeg har en golf 4 2.3 V5 10V 150 hester! utrolig kul lyd å denne motoren! men lurer på om jeg skal bygge turbo! skal sende noen mail`s til Fredrik å se om jeg får noe svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...