#1 Skrevet Mai 18, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2007 Ikke mye så vidt jeg vet, stort sett kosmetisk(fangere,panser,lys+)...men arrester meg vist eg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2007 er vel elektronisk diff på s6?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2007 er vel elektronisk diff på s6?! Stemmer,S6 har åpne differ i motsetning til S4 som har låsbar bakdiff. S6 har vel EDL (mener jeg det heter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2007 Skal ikke S4 være litt lettere? Mener å ha hørt det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2007 Skal ikke S4 være litt lettere? Mener å ha hørt det... det er isåfall ikke mye. snakker max 100 kg tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2007 hørtes litt snålt ut syns nå eg,e jo egentli samme bilen, men me kan vel sammeligna...min sedan vege 1679kg i egenvekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2007 Min '95 S6 Sedan 2.2T med automat har en egenvekt på 1740kg med fører i følge det blå vognkortet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2007 OPP: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2007 er vel oppgradert girkasse med det sterke førstegiret. for ikke å snakke om ufoene, siste modell s4 (som min - puh) har samme bremser som s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...