#1 Skrevet Mai 18, 2007 Bilen er en S4 2.2 C4 Noen som har noen formening hvor det er vanlig at det lekker? Lekker kun ved ratting. Virker som det kommer fra venstre side av motor (i førerretning). Håper det ikke er tannstanget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2007 Typisk at disse bilene lekker fra servopumpa. Stort "lokk" oppå pumpa med stjerneskruespor. Dette har en o-ring som gir typisk lekasje. Servopumpa sitter plassert på venstre side av motoren helt i front ved div. reimer, langt oppe i motorrommet. Kanskje ikke det du mente men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 ja, den "skruen" og fra den trykkslangen som går ned fra pumpa.. vanlige lekk steder.. bytta den "skruen" og pakningne på min, ble helt tett etterpå men lekker fra den trykkslangen min, må få bytta den... :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2007 Fant ut at det ikke lekker fra tannstanget, thank god Har vært å pussa litt og finner ut at det drypper fra under innsuget og ned bunnpanna. Er ikke fra servopumpa. Den er tørr og fin, men mistenker slangen som går fra pumpa og til tannstanget. Skal gå ut å knote litt mer nå, så finner man det vel ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2007 jess den slangen jeg mener! min og lekker, ikke så mye, men er en liten damm under der etter kjøring 2x2cm eller no skal kjøpe meg ny på tess bare jeg gidder og skru den av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2007 Da er dommen falt. Var den slangen du mente. Hvordan er den festet? Er den presset/skrudd eller hur? Må man innom Tess/Møller for å få dette gjort, eller er det slikt en liten hobbymekaniker kan gjøre selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2007 tror denne koster ganske mye på møller.. etter det jeg har lest står endel på forumet her vis du finner fram! leste et par som bare hadde tatt med den gamle på tess og fått di til og lage en ny, til en mye billigere penge er vel banjo kobling i ene ennen på servo pumpa, nede der har jeg ikke sjekka enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2007 Anbefaler ikke å få laget på Tess, det er en demper inni org. slangen, Tess-slangen kommer til å få trykk-systemet til å hyle som en stukken gris. Ring en av huggerne på f.eks. http://www.bruktbildeler.com http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=84544&highlight=servo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2007 aha!... ikke jeg fått med meg da blir det nok sparing da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2007 Nypris på bare slangen skulle være rundt 4000,- på Møller. Fikk kjøpt denne av en hyggelig kar for 500,- inkl snurrerten som går inn på tannstaget Får håpe den er helt tett og fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 26, 2007 høres bra ut! si ifra hvordan det går da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...