Oslo: Felleskjøring til våler på lørdag

Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt seg oppover på lørdag? Tenke jeg skulle dra da, så hvis det er noen flere som skal dra da så kan vi jo kjøre felles oppover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal oppover denne dagen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle ikke du ble med oppover på fredag a?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle ikke du ble med oppover på fredag a?????

 

Ja det er godt mulig jeg blir med da. Hadde jo helt klart vært det beste. Får se åssen det blir med jobb osv den dagen: klø : så hvis det blir til at jeg må dra lørdag så prøver jeg å samle de som skal dra denne dagen og kjøre samlet opp:) Men ser ikke ut til at det var så alt for mange??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om det er noen som skal hjem igjen på lørdagskveld, og om det er en ledig plass i bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tenkt seg oppover på lørdag? Tenke jeg skulle dra da, så hvis det er noen flere som skal dra da så kan vi jo kjøre felles oppover:)

 

Mer jobb enn ventet forhindrer meg i å dra på fredag : gråter : Men da blir det tur oppover på lørdag og overnatte i telt til på søndag : ja :

 

Er det fortsatt ingen som skal oppover på lørdag? Er jo gratis go-cart kjøring for de som ikke vil utsette bilene sine for banekjøring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte meg til Våler på lørdag og hjem igjen på lørdag for så å dra opp igjen på søndag.

Overnatting er ikke så aktuelt så da får det heller gå litt flytende kjærlighet.

 

Noen som vet hvor mange mil det er fra Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en god del som samles på Shell Skedsmokorset kl 0730, så her er det bare å henge seg på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 3 biler fra Vaerste som drar oppover på lørdag ihvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en god del som samles på Shell Skedsmokorset kl 0730, så her er det bare å henge seg på!

 

Tenker jeg og noen andre henger oss på der.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte meg til Våler på lørdag og hjem igjen på lørdag for så å dra opp igjen på søndag.

Overnatting er ikke så aktuelt så da får det heller gå litt flytende kjærlighet.

 

Noen som vet hvor mange mil det er fra Oslo?

 

Husker ikke eksakt men tipper ca 15 mil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke eksakt men tipper ca 15 mil

 

Det er litt over 15 mil hvis du kjører over Kongsvinger og på rektige sea ta ælva (vestsia)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja. Ser jo ut som vi kan bli noen som kjører samlet oppover da:) Men når vil de fleste dra? KL 7 eller kl 8? Hvis vi har shell på korset som avreisested.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en god del som samles på Shell Skedsmokorset kl 0730

 

Jeg holder følge med disse. ser ikke noe grunn til å drøye avreise tidspunktet. Kan ikke gå glipp av banekjøringa (desto tidligere desto mere tid på banen :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen så tidlig da : bråk : Og jeg som hadde håpet å sove lenge : gråter : Men hva gjør man ikke for å bli med dere på tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også sove lenge så jeg drar ikke før utpå ettermiddagen en gang... et lite håp om at noen andre skal det også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er vi samlet kl 07:30 så blir nok dette en fin tur. Nå må jeg legge meg for er litt småpuss som gjennstår på bilen så må stå opp litt tidligere i morra å ta det. Sees folks: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som aldri kom deg opp: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Ja jeg beklager det folks. Brå våkna kl 8: bh : og da var jeg rask med å komme meg i gang, men håper vi alle fikk en fin dag og helg på våler. jeg stor koste meg masse (Når jeg endelig kom:rolleye: ) og nok en gang et veldig bra og ikke minst et sosialt treff;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.