#1 Skrevet Mai 19, 2007 Noen som har tenkt seg oppover på lørdag? Tenke jeg skulle dra da, så hvis det er noen flere som skal dra da så kan vi jo kjøre felles oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 Ingen som skal oppover denne dagen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 skulle ikke du ble med oppover på fredag a????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2007 skulle ikke du ble med oppover på fredag a????? Ja det er godt mulig jeg blir med da. Hadde jo helt klart vært det beste. Får se åssen det blir med jobb osv den dagen: klø : så hvis det blir til at jeg må dra lørdag så prøver jeg å samle de som skal dra denne dagen og kjøre samlet opp:) Men ser ikke ut til at det var så alt for mange?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2007 Lurte på om det er noen som skal hjem igjen på lørdagskveld, og om det er en ledig plass i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2007 Noen som har tenkt seg oppover på lørdag? Tenke jeg skulle dra da, så hvis det er noen flere som skal dra da så kan vi jo kjøre felles oppover:) Mer jobb enn ventet forhindrer meg i å dra på fredag Men da blir det tur oppover på lørdag og overnatte i telt til på søndag Er det fortsatt ingen som skal oppover på lørdag? Er jo gratis go-cart kjøring for de som ikke vil utsette bilene sine for banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2007 Jeg tenkte meg til Våler på lørdag og hjem igjen på lørdag for så å dra opp igjen på søndag. Overnatting er ikke så aktuelt så da får det heller gå litt flytende kjærlighet. Noen som vet hvor mange mil det er fra Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2007 Det er en god del som samles på Shell Skedsmokorset kl 0730, så her er det bare å henge seg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2007 Det er 3 biler fra Vaerste som drar oppover på lørdag ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2007 Det er en god del som samles på Shell Skedsmokorset kl 0730, så her er det bare å henge seg på! Tenker jeg og noen andre henger oss på der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2007 Jeg tenkte meg til Våler på lørdag og hjem igjen på lørdag for så å dra opp igjen på søndag.Overnatting er ikke så aktuelt så da får det heller gå litt flytende kjærlighet. Noen som vet hvor mange mil det er fra Oslo? Husker ikke eksakt men tipper ca 15 mil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2007 Husker ikke eksakt men tipper ca 15 mil Det er litt over 15 mil hvis du kjører over Kongsvinger og på rektige sea ta ælva (vestsia) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2007 Se her ja. Ser jo ut som vi kan bli noen som kjører samlet oppover da:) Men når vil de fleste dra? KL 7 eller kl 8? Hvis vi har shell på korset som avreisested. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2007 Det er en god del som samles på Shell Skedsmokorset kl 0730 Jeg holder følge med disse. ser ikke noe grunn til å drøye avreise tidspunktet. Kan ikke gå glipp av banekjøringa (desto tidligere desto mere tid på banen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2007 kl 07:30 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25, 2007 Faen så tidlig da Og jeg som hadde håpet å sove lenge Men hva gjør man ikke for å bli med dere på tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 25, 2007 Jeg vil også sove lenge så jeg drar ikke før utpå ettermiddagen en gang... et lite håp om at noen andre skal det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 25, 2007 Ja da er vi samlet kl 07:30 så blir nok dette en fin tur. Nå må jeg legge meg for er litt småpuss som gjennstår på bilen så må stå opp litt tidligere i morra å ta det. Sees folks: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 26, 2007 Du som aldri kom deg opp: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 26, 2007 Hehe. Ja jeg beklager det folks. Brå våkna kl 8: bh : og da var jeg rask med å komme meg i gang, men håper vi alle fikk en fin dag og helg på våler. jeg stor koste meg masse (Når jeg endelig kom:rolleye: ) og nok en gang et veldig bra og ikke minst et sosialt treff;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...