#1 Skrevet Mai 19, 2007 Hvor tykk spacer bør man ha hvis man skal bruke 6,5x16" 5x100 felger med ET42 for at det skal gå klart skjermbuer o.l. Vil ikke at felgenskal stikke langt ut.Hva er orginal ET på Golf 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 Spaceradapter som endrer boltsirkel er normalt minimum 20 mm tykke og da blir innpress for lavt dersom det skal være "OEM style" da Golf 2 har org innpress på rundt 45 En annen ting du bør tenke på er at slike adaptere fort koster 2-3-4 tusenlapper så du bør virkelig ha lyst på felgene isåfall Er vell alt i alt nesten billigere å bygge bilen om til 5 bolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 Som Tord sier, kan være like greit å bygge om. Bahn Brenner Motorsport har komplette kit for å bygge om mk2 16v til mk3 vr6 bremser. Kommer på ca 4400,- for alt (calippere, klosser, nav, skiver ++) + frakt da.... Link til BBM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2007 Da Golf 2 har org innpress på rundt 45 ET45? Er da ganske så sikker på at det er ET38 som er orginalt på Golf2: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2007 Innpress varierer fra modell til modell (er bl.a. ikke samme innpress på GTI og andre), men jeg skrev ikke rundt 45 uten grunn da jeg ikke er helt sikker. Det eneste jeg er sikker på er at det er LANGT ifra ET22 som Ronny ville havnet på med 20 mm spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2007 ET45? Er da ganske så sikker på at det er ET38 som er orginalt på Golf2: klø : Sjekket AKTE, og de fleste felgene til mk2 er et38 ja, noen er et35 og reservehjul (lite) er et45. Samme på stål/alu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2007 men Et22 på 6,5" breie felger vil gå klar skjermkanten med goood margin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2007 Takker! Med andre ord vil dette passe ok med ombygging til 5 bolt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...