#1 Skrevet Mai 19, 2007 Har sett noen a4 b5er med en liten spoiler-list som går over hele bagasjelokket, helt bakerst, nesten i vinkelen. Noen som ha peiling på hvor de er å få kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 Kjøpte en sånn liten spoiler til B6 min i vinter på ebay..kostet bare 350 spenn med frakt, men tok jo over en måned før jeg fikk den også da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 Hm. har du bilde av den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2007 Har en sånn, men fikk aldri lakket den.. Er veldig myk så er litt skeptisk til å få lakket den og at det ikke sprekker i ettertid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2007 Såpass ja. er vel glassfiber? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2007 Har en sånn, men fikk aldri lakket den.. Er veldig myk så er litt skeptisk til å få lakket den og at det ikke sprekker i ettertid.. Ikke noe prob og få den lakkert da Håkon,bare si i fra til lakkereren at han må bruke mykner i klarlakken det,funker som gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2007 Ikke noe prob og få den lakkert da Håkon,bare si i fra til lakkereren at han må bruke mykner i klarlakken det,funker som gull. ja regner med det, men måtte tilpasses litt å sånn (var litt for lang) og hadde det litt travelt før jeg leverte deler på lakk at jeg ikke rakk å ta den med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2007 Det er ikke sånn fra M3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2007 Det er ikke sånn fra M3? Den jeg har skal vel være noe sånn universal M3 greier trur jeg... Er iallefall lik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2007 Kjøpte til min tidligere bil fra den karen her på ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-96-02-A4-92-04-A6-97-02-A8-TRUNK-LIP-SPOILER-47_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33638QQihZ017QQitemZ270119964356QQrdZ1 Veldig rask handel og leveranse, anbefales! Den er meget tøyelig og kom sammenrullet i en eske, noe jeg var litt skeptisk til. Limte den fast i luka med tapen som sitter på. Maskerte og lakkerte etter montering og resultatet ble topp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2007 Rullet ja... er den av veldig myk gummi den da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2007 Jeg kjøpte min ''m3-list'' hos nbs og den er i hard plast:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2007 Jeg hadde slik på min Audi A4 dengang jeg hadde det. Kjøpte den hos BMW. Original M3 spoiler. Syns det ble meget pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2007 Dæven, takk. Fargen min og alt jo! Nå ser jeg nøyaktig hvordan det vil bli:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 17, 2007 Bilder av min M3 list type myk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 17, 2007 Hvor skaffer dere de myke? ebay? Hvordan er pris, kvalitet og utseende i folhold til NBS sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 17, 2007 vet ikke åssen NBS sin er men, er fornøyd med min. husker ikke hvor mye den kostet, mendet var ikke mye i hverfall. kommer fra asia et sted. her er noe å velge mellom http://motors.search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&dfsp=1&catref=C6&from=R10&mppfqy=Audi+++m3+spoiler&_trksid=m37&satitle=Audi+++m3+spoiler&sacat=6000%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&sabfmts=1&saobfmts=insif&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1&fsoo=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 17, 2007 Takk, noen spes som er å annbefale der eller, de er kansje mye av det samma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 17, 2007 denne sendes verden rundt. ikke så gal pris heller:) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-02-Audi-A4-BMW-M3-Style-Trunk-Lip-Spoiler-B_W0QQitemZ160190591326QQihZ006QQcategoryZ33638QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem ligner veldig på min, 2 tynne 3m striper for fester. min er kun linmt med de. sitter som støpt ennå. har hatt den på siden april har vært igjennom utallige maskin vask o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 17, 2007 Den var jo grei, billig også, dyr frakt på dette eller? Hvordan er det med å lakkere denne? Må vel monteres helt ferdig og så lakkeres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 17, 2007 tipper frakt på rundt 30 dollar,ikke sikker da. Bare si til lakkeren at den er fleksibel, de bør vite hva de skal gjøre da. min ble lakket før montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 17, 2007 Ok. Ligger lista helt nedpå lokket, eller er det litt mellomrom pga festeteipen? Nå ble det mange sprøsmål her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 17, 2007 Ligger helt inntil lokket ja. du vil ikke se noen glippe:) rimelig flatt der du limer den på hehe gjør ingenting. liker å hjelpe med det jeg kan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 17, 2007 Bestilte en sånn list nå så får vi se hvordan det blir:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 17, 2007 Nice:) Da skal jeg nok bestille en sånn jeg. Takker for hjelpa folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...