#1 Skrevet Mai 19, 2007 Blinklysa mine virker ikke lenger. Når jeg satt fra meg bilen i fjor høst virka det, når jeg tok den ut i vår, virket det ikke. Nødblinken virker. Lampa i dashbordet lyser svakt hele tida, når jeg setter på blinklyset lyser det sterkt i instrumentet. (Den grønne lampa) Har byttet rele. Har også prøvd og jorda blinklysa ekstra men ingen hell. Noen som har noen ideer? Skal vise bilen om en uke så da må dette være i orden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 Dette har jeg også vært borti på min golf 2. Forsøk og vrikke litt på kontaktene bak på sikringsbrettet. Der var det dårlig kontakt på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2007 Dette har jeg også vært borti på min golf 2. Forsøk og vrikke litt på kontaktene bak på sikringsbrettet. Der var det dårlig kontakt på min. Har prøvd men ikke til noen nytte.. Flere forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2007 Har vært borti dette en gang, da var det selve armen du slår på blinklysa med på rattet. Regner med du har sjekket sikringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2007 Sjekk jording, evt om det er mye rust i lampene(skjer ofte foran).. Ellers kan det hende du må fylle blinklysolje Var gøy å spørre etter det på bensinstasjonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2007 eg hadde problem med dette på min golf og no i vinter. sikkert dårlig kontakt i hendelen. tok opp og ned mange ganga og til slutt så begynte det og blinke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2007 Har vært borti dette en gang, da var det selve armen du slår på blinklysa med på rattet. Regner med du har sjekket sikringer... Det er den jeg er litt skeptisk på, så må få prøve å få byttet denne. Har en kompis som har en slik liggende, men problemet er att har alltid har tlf på lydløs, så er litt vanskelig å få tak i han. Ja, har sjekket sikringer:) Sjekk jording, evt om det er mye rust i lampene(skjer ofte foran)..Ellers kan det hende du må fylle blinklysolje Var gøy å spørre etter det på bensinstasjonen... Blinklys olje er nok det beste tipset jeg har fått til nå eg hadde problem med dette på min golf og no i vinter. sikkert dårlig kontakt i hendelen. tok opp og ned mange ganga og til slutt så begynte det og blinke. Har sikkert tatt hendelen opp og ned sikkert hundre ganger, pluss åpna den å pussa kobber skinnene som går der, men syns huske att det har skjedd noe med den hendelen en gang i vinter. Takk for svar gutta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2007 Sjekk at nødblinkbryteren er i god stand, da denne er en viktig del av blinklysanlegget... At det bare lyser konstant i instrumentpanelet kom hvertfall av det på min golf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2007 Men er det forskjellige reler på nødblink å vanlig blink? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2007 Tror de går på samme rele, men det er selve bryteren jeg snakker om... Når jeg kobler ut nødblinkbryteren lyser det konstant i instrumentpanelet, og hvis jeg skrur på høyre eller venstre blink lyser det bare sterkere i panelet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2007 Da var det i orden. Hadde 4V i spenning inn på hovedstrømen til varselblinken. Tok en strømtjuv å la opp den så virket alt helt hundre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...