#1 Skrevet Mai 19, 2007 Hei. Er det noen der som har erfaring med å kjøpe styling fra statene, eller fra tyskland? Og eventuelt butikker/forhandlere man kan stole på? For jeg tenker på å kjøpe styling til min Golf 3, og kan jo spare litt penger på å kjøpe fra utlandet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 ligger jo mye på ebay.de Personlig synes jeg Golf 3 er penest med minst mulig styling, og mest mulig mods av orginaldelene, feks ville jeg heller ha brukt penger på å legge igjen bilnklyshull osv enn å bruke 5 lapper på en styling fanger (som i 95% av tilfellene har dårlig passform) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 ligger jo mye på ebay.de Personlig synes jeg Golf 3 er penest med minst mulig styling, og mest mulig mods av orginaldelene, feks ville jeg heller ha brukt penger på å legge igjen bilnklyshull osv enn å bruke 5 lapper på en styling fanger (som i 95% av tilfellene har dårlig passform) Sant! Gå heller for å modde orginaldelene. Synes sånne plastfangere på golf 3 ikke passer så bra. Heftig senk, felger og vr6 leppe så har du kommet langt på vei allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2007 Jo jeg er enig i at bilen kan bli fin hvis jeg modder originaldelene også. Men jeg er enda litt usikker på hvor mye jeg skal gjøre, kunne hatt en fin leppe framme, og en leppe bak og noen greie sideskjørt, senket har jeg allrede gjort, og jeg har noen kosei racing 17" som skal på den når jeg har fått kjøpt nye dekk til dem. Så blir det soting av ruter helt frem, med en av de lyseste sotefilmene, og nye lykter fremme og bak. Så ligger jeg ganske bra an. Blir nok noe oppgradigering av motoren også etter hvert: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2007 jg syns åsså at golf 3 ikke blir så fin medd massevis av styling! når jg hadde en 3èr så hadde jg vr6 leppe, emblemfri grill, 17",senk og svart sota ruter hele veien.men jg hadde bare 40 senk da, blei i høyeste laget, skulle jg hatt 3èr igjen så hadde jg handla justerbart(lett) å så senka ca 60-70 foran å 50bak ell no! da blir det jævli pent.åsså ville jg gått ned noen felg størelser! (15"-16" RH cup felger)nydelig det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2007 jg syns åsså at golf 3 ikke blir så fin medd massevis av styling! når jg hadde en 3èr så hadde jg vr6 leppe, emblemfri grill, 17",senk og svart sota ruter hele veien.men jg hadde bare 40 senk da, blei i høyeste laget, skulle jg hatt 3èr igjen så hadde jg handla justerbart(lett) å så senka ca 60-70 foran å 50bak ell no! da blir det jævli pent.åsså ville jg gått ned noen felg størelser! (15"-16" RH cup felger)nydelig det blir Jeg har allerede 17" da:p Så blir nok de på. Så blir det soting helt fram, og sikker en leppe fremme og bak og noen enkle sideskjørt. Kansje det blir en ny vinge også, ikke noe for ekstremt da:) Takker for alle tips også, er alltid kjekt å høre meninger og forslag fra andre: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...