#1 Skrevet Mai 19, 2007 Hadde et par smårifter i setetrekket på førersetet mitt (stofftrekk), så en dag klarte jeg selvfølgelig og hekte buksa i ene rifta så jeg spretta opp hele området på sidestøtta. Er dette noe som lønner seg og "sy sammen" eller fikses av noen som kan dette, evt hvem i rogaland gjør dette? Eller selger Møller nye setetrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 Hadde et par smårifter i setetrekket på førersetet mitt (stofftrekk), så en dag klarte jeg selvfølgelig og hekte buksa i ene rifta så jeg spretta opp hele området på sidestøtta. Er dette noe som lønner seg og "sy sammen" eller fikses av noen som kan dette, evt hvem i rogaland gjør dette? Eller selger Møller nye setetrekk? Ta en tur til møller med interiørkoden din.. Står på lappen bak i reservehjulsbrønnen eller i serviceboka di på samme linje som lakkoden osv står.. Jeg kjøpte hele rygg-trekket på mitt da det hadde det "standard" slitehullet på sidestøtten... Går fint å bytte selv, men ha tolmodighet.. Mange metallclips som skal løsnes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 OKai, får ta og sjekke ut dette på mandag da Hvor mye måtte du ut med for nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2007 OKai, får ta og sjekke ut dette på mandag da Hvor mye måtte du ut med for nytt? Fikk vel "ansattpris" da jeg bestilte gjennom en jeg kjenner men husker ikke riktig hvor mye jeg betalte.. Lurer på om det var rundt 1500 kr for hele trekket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2007 Da får jeg prøve og snakke med far til en kompis som jobber på audi, se om jeg klarer og få godpris jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...