#1 Skrevet August 1, 2004 Ekstrem barnslig humor, men: http://www.bais.no/kalkis.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2004 Et tonn med dritt! Egentlig hørtes det ikke så vanvittig mye ut. Skulle tro det var mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2004 Endte bare opp med 885kg, jeg... Litt av en lettvekter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2004 763kg her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2004 hmm. er full av dritt eg da med 1119 kg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2004 Utrolig så mye dritt folk legger ut på nettet :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2004 Du har levd 10247 dager og har .... 1282 kg.. mulig jeg legger på en halv-kilo mer etterpå... :D:D egentlig ganske diskriminerendes dette her, fant ut at om jeg var født 15. juli eller helt fram til 19. juli så ville jeg ha .... like mye... jeg får vel tydeligvis holde meg i 3-4 dager da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...