#1 Skrevet Mai 19, 2007 Her er noen bilder fra behandlingen og resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 Fortsettelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2007 The End 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2007 Ble BMW´n til mamma tatt og båten til pappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2007 Audien fikk fullbehandling Alle produktene ble brukt, fra ripe fjerning til wetlookvoks på toppen av voksforsegling Prøvde å ta bilder under hele jobben, men ble vansklig å holde seg unna poleringsmaskinen når jeg først var igang. Bmw´n og seilbåen ble kun polert med 82 og voksforseglet - Voksforseglingen stod på bilen/båten i mellom 8-20 timer før den ble tørket av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2007 Godkjent? Audien har rullet 8 år på veien, mens BMW´n har 150´km på telleren fra 88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2007 Sinnsyk dybde i lakke på a6'n din! Bra jobb, og disse proffpruduktene gjør vel sitt lille ekstra. Hvordan var voxen og jobbe med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2007 Må vel gå til innkjøp av Meguiars produkter selv, for dette ser kanonbra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2007 Hvordan er det å jobbe med cycloen? Ellers meget bra resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2007 Takk takk.... Voksen er lett å ha med å gjøre, bare påfører med en liten "svamp" lar den tørke i min. 6 timer Så tørkes den lett av med microfiberklut. Cycloen gjør halve"hele" jobben Den gjøre hele poleringsarbeidet til en lek, påfører litt polish på pad'ene og kjører igang. Den kan man nesten kjøre så mye man gidder med. Hvis man setter den på taket å slår den på, vil den nesten stå helt stille å jobbe på det stedet du satte den. Jeg kjørte små områder av gangen, f.eks en dør om gangen. Deretter tørket jeg av med microfiberkluter rett etterpå. Ble veldig bra! Største fordelen men Cyclone er at den fjerner skjolder! Og skjolder får man F.eks når man bruker 85 for å fjerne riper, da ser bilen jævlig ut i sola. Men en runde med Speed Glaze på Cyclone, så er skoldene borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2007 Denne maskinen, er dette tilsvarende de man får kjøpt på biltema og chlas olson? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2007 tja.. Det vet jeg ikke Men i litt tvil, får denne maskinen for ca 3000,- Enten her hjemme, eller ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2007 Denne maskinen, er dette tilsvarende de man får kjøpt på biltema og chlas olson? Nei! Enkelt å greit. De maskinene du får på biltema og clas ohlson koster vel en 500,- og kvaliteten er deretter. Kjøpte en cyclo hos biltema for å prøve på båten. Etter 20min arbeid begynte det å ryke av maskina! De stopper også opp hvis du legger litt trykk på de! Glemte å si det i forrige post, men artig at det kommer litt tråden med bil shining her.. Har igrunn savnet det. Kommer noen tråder fra meg utover sommern da jeg har mange biler å ta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2007 Hadde ikke sett dissa bildene jeg, Petter! Ble jo helfett det da, må kjøpe seg en sånn maskin om ikke altfor lenge tror jeg.. Må få på et lag til med den fineste polishen på min snart tror jeg! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2007 Halla Fredrik Sjekk på Mac'n, hvis Daniel har den på skolen. Sikkert 100+ bilder Din ble jo meget bra etter voksforseglinga og! Skulle ønske bilen min var like sort som din.. Da hadde det gått for meg, når den ble så blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...