#1 Skrevet Mai 19, 2007 Jeg skulle sikker ha prøvd å søke etter denne overskriften, men får ikke søke funksjonen til å fungere... Jeg lurer på å kjøpe meg a6, men er litt skeptisk til at det er rust ved lista på venstre bak dør og noen bobler på den ene frem skjermen.... Det er en 98 mod. så er dette noe som kan gå gjennom rust garantien (varer ikke den i 10 år da eller er det mot gjennom rusting?)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2007 Skal være garantisak det, så reis til nermeste audi forhandler og hør. Det gjelder dog ikke om det er steinsprut eller noe annet som har kommet borti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2007 skal stikke innom audi forhandlern i morgen å høre hva de sier til godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 Hvordan gikk det hos Audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...