#1 Skrevet Mai 19, 2007 har gått til innkjøp av oljetrykksmåler (Auto Gauge) motoren er en AAN som sitter i en Type 85.. følger med en giver til olje trykk.. HVOR skrur jeg inn denne? kan jeg koble meg innpå her? eller må jeg bruke den som følger med på oljetrykket? Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2007 19 Er oljetrykk og 20 er oljetemp. De orginale er til VDO, men om det er samme på Auto Gauge vet jeg ikke....bare å prøve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2007 ok, kan jeg ta vekk den orginale olje temp føleren og plassere Auto Gauge sin der? og her er den giveren til olje trykksmåleren. hvor kan jeg skru inn den på en AAN motor? (hvis jeg ikke kan bruke den originale) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2007 Er bare å bytte ut det Den orginale trur jeg ikke du bør bytte ut da det er no fjærer og dritt som detter ut og...dessuten er den mye slankere en den du har der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2007 Er bare å bytte ut detDen orginale trur jeg ikke du bør bytte ut hm, så den vil ikke passe der den originale sitter? noen plass jeg kan sette den? noen som vet det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2007 Kan sette den ved siden av den andre trykk giveren....skal sitte to på blokka der...om du ikke har to der så har du hvertfall plass til to givere der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2007 Ta vekk den gamle og sett på nye... Og sett på ledninger igjen, og koble nye ledninger sammens med de gamle. -Husk gjengetape;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2007 Ta vekk den gamle og sett på nye... Og sett på ledninger igjen, og koble nye ledninger sammens med de gamle. -Husk gjengetape autogauge sin har kun en ledning, og den originale har 2. men spørsmålet blir om den vil passe der den originale sitter. kan jo skru ut å se, men sitter forferdelig vondt til. har funnet ut att jeg må ha ut radioren så hvis det bare er å plugge den inn i et annet hull som christian over her sier, så gjør jeg det.. hvis det er noen hull som passer da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2007 Du trenger bare koble på signalet, grunnen til at det er 2 ledninger på den gamle er + og -, men blokka er jo jordet så trengs egentlig ikke. Er vel egnetlig ikke noe andre lure steder å koble denne bortsett fra å sette på et T-stykke på temp giveren, men den ligger jo rett ved siden av den gamle trykkmåleren så er vel ikke lettere å komme til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2007 Er vel egnetlig ikke noe andre lure steder å koble denne bortsett fra å sette på et T-stykke på temp giveren så det blir NR 17 eller 18 på bildet i første post? trenger noen av de å være tilkoblet? trenger ecu signaler fra dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2007 Du trenger bare koble på signalet, grunnen til at det er 2 ledninger på den gamle er + og -, men blokka er jo jordet så trengs egentlig ikke. Litt feil det der...grunnen til at den har du ledninger er pga at det er en kombigiver. En som sier om du har mindre en 0.3 bar var det vel. den andre viser det aktuelle trykket ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2007 så det blir NR 17 eller 18 på bildet i første post? trenger noen av de å være tilkoblet? trenger ecu signaler fra dem? Både 17 og 18 er oljetrykk givere...ingen av de går til ECU. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2007 Både 17 og 18 er oljetrykk givere...ingen av de går til ECU. ok, 3 oljetrykks givere tilsammen altså da kan jeg prøve å skru ut nr 17 eller 18 å se da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2007 ok, 3 oljetrykks givere tilsammen altså da kan jeg prøve å skru ut nr 17 eller 18 å se da.. Nja...to brytere og en giver:) 17 eller 18 kan skrues ut ja....vet på S6 var det vel, så er den ene blombert med en unbraco skrue bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 21, 2007 Nja...to brytere og en giver17 eller 18 kan skrues ut ja....vet på S6 var det vel, så er den ene blombert med en unbraco skrue bare. okei. da skal jeg se litt på det. motoren er fra S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...