Anbefalte innlegg

vet ikke hva delen kalles, men den står på innsiden av frontbjelken mot motor, en slags brakkert, og på motoren er det en annen brakkert med en gummidings på.

ser ut til å være noe som skal stoppe motoren fra å reise seg for mye.

Visst dere skjønner hva del jeg mener, har dere kanskje et svar på spørsmålet mitt også :)

Brakkerten på bjelken kan man justere opp og ned slik at motoren kan reise seg mer eller mindre !?

Prøvde å se hvor den har stått før, ved å se på slitasjen i lakken, men var ikke lett.

skal denne stå helt nedpå motorens brakkert eller hvor stort mellomrom skal det være ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hva delen kalles, men den står på innsiden av frontbjelken mot motor, en slags brakkert, og på motoren er det en annen brakkert med en gummidings på.

ser ut til å være noe som skal stoppe motoren fra å reise seg for mye.

Visst dere skjønner hva del jeg mener, har dere kanskje et svar på spørsmålet mitt også :)

Brakkerten på bjelken kan man justere opp og ned slik at motoren kan reise seg mer eller mindre !?

Prøvde å se hvor den har stått før, ved å se på slitasjen i lakken, men var ikke lett.

skal denne stå helt nedpå motorens brakkert eller hvor stort mellomrom skal det være ?

Er riktig som du sier.Er ett motorfeste for å hindre motor fra å reise seg. Ville dratt braketten så langt ned mot gummien som muligt for å hindre løft på motoren.

På min S2 så hadde jeg slipe merker i IC etter reimhjulet pga feil justert brakett eller utslitt gummi/motorfester.

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.