Audi Int. S - RS Treffen, Sveits 10 Juni 2007

Anbefalte innlegg

Snublet over denne her om dagen:

 

SONNTAG 10.06.2007 - INT. AUDI TREFFEN GRÜSCH

Wie im letzten Jahr, organisiert gr-audi.ch, die Audi-Fan-Fraktion von Graubünden, schon zum 5. Mal ein Audi-Treffen im schönen Bündnerland.

Was einst mit 30 Audis begann, ist in der Zwischenzeit auf ein Treffen von stattlicher Grösse angewachsen. So durften wir letztes Jahr sage und schreibe 169 Audis aus dem Inn- und Ausland begrüssen. Darunter waren zahlreiche Fahrzeuge, welche mann sonst eher selten zu Auge bekommt.

Das Treffen soll ein gemütliches Beisammensein von gleichgesinnten Audi-Freaks darstellen. Es wird kein Eintritt verlangt, dafür werden auch keine Preise verliehen und auch keine Prämierungen durchgeführt. Es soll hauptsächlich dem Erfahrungsaustausch und der Kontaktpfelge der Fangemeinde dienen. Rücksichtnahme auf die Anwohner und die Natur werden von den teilnehmenden Audi-Fahrern erwartet!

Das Treffen findet in familienfreundlicher Umgebung statt. (Wald, Bach, Spielplatz)

Ersatz- und Zubehörteile können selbstverständlich gehandelt und getauscht werden.

 

Datum:

10. Juni 2007, ab 10.00 Uhr

Findet bei jedem Wetter statt!

 

Ort:

Parkplatz der Bergbahnen Grüsch-Danusa, CH-7214 Grüsch

 

Som dere ser så er vel dette en happening man bør få med seg om man er hardbarket Audi-fantast.

Jeg skulle gjerne likt å dratt nedover, men hverken tid eller økonomi tilsier det sånn det ser ut nå desverre.

Totsteile.ch kommer også til å være der sammen med en haug andre s2 og rs2'er samt en haug urquattro'er og noen sport quattro'er.

 

Noen andre som kunne tenkt seg nedover? : rock :

 

Link til Sveitsisk nettside m/bilder ++

audi-2006-0018.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Model Anzahl

quattro 44

sport quattro 3

80 3

90 5

100 7

200 6

V8 3

80 Cabriolet 3

Coupé 89 1

Coupé 85 1

A3 5

A4 5

A6 3

A8 1

S3 7

S4 7

S6 3

S8 1

S2 Coupé 18

S2 Avant 4

S2 Limousine 3

RS2 Avant 25

RS4 Avant 5

RS4 Limousine 1

RS6 plus Avant 1

Allroad 1

TT 3

Total 169

 

 

Hoho! Dette må jo være helt rått og få med seg!!! :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, Dette hadde ikke vært meg imot nei.. :)

Men det kommer nok litt brått på..

Men dette er jo absolutt noe jeg kunne tenkt meg å blitt med på neste år.

Samla en gjeng å kjørt sammen ned hadde vært utrolig morro!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg sett igjennom alle bildene, dette hadde jo vært GAL RÅTT å fått med seg en gang.. : rock :

Tysken min er ikke den beste, men skal vel ikke være noe hinder, kommer nok til å gå rundt med hakeslep dagen lang uansett : smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg sett igjennom alle bildene, dette hadde jo vært GAL RÅTT å fått med seg en gang.. : rock :

Tysken min er ikke den beste, men skal vel ikke være noe hinder, kommer nok til å gå rundt med hakeslep dagen lang uansett : smil :: smil :

 

oh yes!

 

Nordmenn er iallefall velkommne, så hvis noen drar nedover så må de gjerne komme med en rapport om hvordan det var. :)

..og masse bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært gøy å vært med, men må nok bli neste år, kommer brått på, og da er det litt vanskelig å planlegge med ferie når man først skal kjøre så langt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette er jo idag. Noen som finner bilder fra dette treffet er det bare å legge ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.