#1 Skrevet August 1, 2004 To små videosnutter fra en regnfull fredag på Rudskogen er lagt på media/filmer galleri 6 på http://www.audisentrum.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2004 er det det man kaller høy musikk, måtte skru ned når musikken kom og opp igjen når det var litt billyd, bare en ting til. den ur quattroen der er RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2004 Er meget imponert over urquattroen din Hans og håper og kunne se den i action igjen den 15 august. Du har lagt ned masse jobb med bilen og den har blitt meget bra og går godt også!!! Fine film klipp også!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2004 AAAARG hvorfor den musikken??? Mulig det er bare jeg som irriterer meg over sånne ting men jeg synes ikke musikk hører hjemme i sånne klipp, lyden av bilen er jo halve morroa! Men bilen er utrolig rå, det skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2004 Takk for tilbakemeldinger folkens, jeg ble vel litt for ivrig under klipping og mixing av lydspor. Skal lage nye versjoner med riktig musikk (dvs. rå femmerlyd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2004 helt rå bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2004 Er det flere snutter fra denne gatebiltreffen andre plasser?? Bare meg, eller var det lite filming på dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...