Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet hvor jeg kan få overhalt g-laderen min? Utenom volksport for de er jo helt umulig å få tak i....takk for svar : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SS tuning er et godt valg;) Stian e gull flink han..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ringte til han idag,virket som en grei fyr...så han skal overhale den og rs2 porte den....noen som har gjort det?Er det "virkelig" 25 hk mer ut av portingen av laderen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ringte til han idag,virket som en grei fyr...så han skal overhale den og rs2 porte den....noen som har gjort det?Er det "virkelig" 25 hk mer ut av portingen av laderen?

Pleier å si 10-20 på mine avhengig av porting, ladehjul, g-lader genrasjon, tilstand på motor generelt osv.

det er vanlig å se 0,15-0,2 bar mer med en god porting. Orginalt på G60 er det 0,65 bar, min pers med std ladehjul på std motor er litt over 1 bar, men det krever sinnsykt mye tid......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lader 1,2 bar med 65mm hjul og rs2 porting. Har portet gass spjeld og kvassere cam. Vet ikke helt om tenning e satt opp helt super korrekt, men går unna!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok...har overhalt motoren da,borret den opp til 1850 ccm med nye stempler og alt av lagrer og og pakninger er skiftet. Så må vel bli litt bedre,men angrer som f... på at jeg ikke satte i trimcam. Lurte på å sette 16V topp på motoren i stedet.Noen som har gjort det? Sier vist at det er omtrent bare å ta av 8V toppen og sette på en 16 V topp...ikke vet jeg,høres litt for godt til å være sant mener nå jeg da men....Noen meninger? :) takk for svar.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16v toppen passer rett på ja, men gir komp på rundt 6,5:1 om du har orginalkomp fra før av, dvs håpløst.

Søker du litt her finner du mer info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.