Plass i bilen hjem fra Våler?

Anbefalte innlegg

Jeg håper det er noen av dere som skal til Våler på hovedtreffet som kan ta med hjem noe greier til meg? Det er 2 dekk på felg og 2 dekk uten felg..

 

Gi meg en lyd hvis du tror du har plass til noe slikt, så skal jeg organisere greiene..

 

Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje en mulighet, men jeg vet det ikke før søndagen i så tilfelle så jeg vil ikke love noen ting. Er på ferie i nederland men vi snakker om å ta turen innom våler. Men om noen andre kan sikkert, gå for dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, vår venn Andreas Karlsen er kanskje på ballen på mine vegne på Våler, håper noen kan ta med seg de hjulene hjem for meg. Har ventet en stund på de nå.. :)

 

Jeg kan lokke med ett eller annet golf-relatert som takk for hjelpen, hva med et kort til drivingrange ved Fana kirke? Eller på Meland? Eller en pengeseddel, hvis det passer bedre.. hehe

 

F

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.