#1 Skrevet Mai 20, 2007 Har fått tak i en blinklyshendel med cruisekontroll til A4en, Hva må til for å få dette til å funke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2007 Kontakta til hendelen, ledninger, koble ledningene opp mot motorstyreenhet og kode om motorstyreenheten med diagnoseapparat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2007 Er nok ikke fullt så enkelt på 8E. Du må også i beste fall omkode ratt elektronikken, og i værste fall bytte den. Noen versjoner av ratt elektronikken støtter CC, mens andre ikke gjør det. Du risikerer dermed å måtte bytte denne "hjernen". Jeg har oversikt over hvilke delenr som støtter / ikke støtter CC og kan være behjelpelig med ett ja / nei svar om jeg får noe delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 Er nok ikke fullt så enkelt på 8E. Du må også i beste fall omkode ratt elektronikken, og i værste fall bytte den. Noen versjoner av ratt elektronikken støtter CC, mens andre ikke gjør det. Du risikerer dermed å måtte bytte denne "hjernen". Jeg har oversikt over hvilke delenr som støtter / ikke støtter CC og kan være behjelpelig med ett ja / nei svar om jeg får noe delenr. Her er delenr : 4E0 953 521 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2007 ??? Ifølge systemene mine er dette ett delenr for en bryter for cruise control systemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 Altså må du finne ut hvilket delenr. det er på ratt elektronikk styreenheten. Er vel det Tarjei må ha regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2007 mener inge opland her på forumet prøvde dette på den gamle bilen sin uten veldig mye hell. var visst masse som måtte gjøres så han droppet det. men, send han en pm å høre med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2007 mener inge opland her på forumet prøvde dette på den gamle bilen sin uten veldig mye hell. var visst masse som måtte gjøres så han droppet det. men, send han en pm å høre med han. Ikke helt rett Arve. Jeg gjorde dette på gamlebilen min med stort hell, men måtte bytte styreenheten til rattstammeelektronikken for å få cruicecontrolen til å "snakke" med styreenheten. I de fleste tilfeller behøver ikke denne å byttes ble jeg fortalt av Møller. Resten var bare plug & play. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...