#1 Skrevet Mai 20, 2007 Hei Bilen min, en S4 2000 mod skal snart inn på hovedservice. Denne er ganske dyr på møller (ca18.000) så lurte på evt. andre steder som tar denne servicen billigere. Er Sverige noe å satse på? Har blitt anbefalt et Audi/WV firma i Årjäng. Ellers har jeg prøvd å maile Audisentrum uten noe hell. Jeg er lokslisert i Oslo Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2007 Ta evt. en telefon til audisentrum, litt rart du ikke har fått svar. Har vertfall ingenting negativt å si om dem jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2007 Audi/VW verkstedet i Årjäng er absolutt å anbefale.. Da jeg bodde litt lenger syd pleide jeg alltid å bruke de (det har litt med at fattern bor i Årjäng da ) Men de er billige og de veit virkelig hva de driver med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...