Anbefalte innlegg

Hei. Har plutselig fått en suse lyd fra maskineriet. Den går i ett med ladetrykket, vanskelig å forklare hvordan lyden høres ut men er ikke typisk hull i slange lyd. Vakum og ladetrykk er som før. Lyden kommer på ca 0,3bar og blir høyere jo mer ladetreykk. Ska prøve å få lagt ut en film med lyd. Kanskje litt lettere å få hjelp da:)

Noen som vet ka det kan være? Har sett over slanger for å se om eg finner noe oljedamp som tegn på lekk, men finner ingenting. Hull i intercooler kanskje? hmmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har likt ladetrykk som før er det nok ikke hull i slanger/rør til intercooler/intercooler systemet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta av staget til BRV og lukk spjeldet i maks 2-3 sek på tomgang, så hører du fort hvor det blåser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta av staget til BRV og lukk spjeldet i maks 2-3 sek på tomgang, så hører du fort hvor det blåser

BRV? er det retur spjeldet som går til g-lader?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BRV? er det retur spjeldet som går til g-lader?

Jupp, Boost Return Valve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Då ska eg få prøvd ut det. Reiser på jobb imorgen men første eg gjør når eg kommer hjem igjen. Merker at ladetrykket e av og til normalt og noen ganger mye mindre.. Kjipt, men ska nok fine ut av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.